ATMS Playtime – aktualizacja aplikacji mobilnej do rejestracji obecności
W najbliższych dniach pojawi się zaktualizowana wersja aplikacji ATMS Playtime, gwarantująca użytkownikom dostęp do najnowszych funkcjonalności. W większości zmiany nie są widoczne na pierwszy rzut oka, bo polegają głównie na technicznych usprawnieniach.
Nowa wersja m.in. posiada poprawki w zakresie logowania się do więcej niż jednej placówki (dla użytkowników, którzy mają taką możliwość). Usprawniono także proces rejestracji zdarzeń dla dzieci, które nie korzystają z kart RF ID (a ich obecność jest rejestrowana wyłącznie za pomocą ATMS Playtime).
Widoczne zmiany to m.in. informacja (w prawym górnym rogu aplikacji) o ilości zarejestrowanych zdarzeń (wejść/wyjść) jakie mają zostać zsynchronizowane z ATMS Kids. Do menu głównego przeniesiona została (z ustawień) funkcja „Synchronizacja”, która umożliwia aktualizację danych z ATMS Kids oraz wysłanie zdarzeń (o ile są jakiekolwiek do wysłania). Z kolei funkcja „Zdarzenia do wysłania” (która pokazuje jakie zdarzenia czekają do wysłania do ATMS Kids i pozwala na ich wysłanie) ma teraz inną, bardziej odpowiednią ikonkę. Ponadto nowy ATMS Playtime wyświetli w menu nazwę placówki do której jest właśnie zalogowany użytkownik.
Czym jest ATMS Playtime i jak działa wyjaśniamy tutaj.
Jak tylko nowa wersja ATMS Playtime będzie dostępna w Google Play zostaną Państwo o tym poinformowani na tablecie – aby dokonać aktualizacji, należy postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej: 32 661 05 33 lub pomoc@ePrzedszkole.com.pl
0 Comments